Všetci si želáme aby Covid -19 bol už za nami, ako je všeobecne známe a prezentované jedinou cestou je zaočkovať čo najviac ľudí. Z tohto faktu vychádza aj viacero firiem, ktoré sa rozhodli podporiť očkovaciu stratégiu svojim sposobom. Aj firma svetoznámeho obľúbeného piva chce motivovať k očkovaniu proti Covid – 19.

Veľa ľudí je opatrných čo sa týka očkovania a nemá záujem, namotivovalo by ťa pivo zdarma? alebo zľava na dovolenku ako ponúka cestovka Bubo? Každý môže využiť túto situáciu vo svoj prospech či už firma alebo jednotlivec a bude z toho čerpať nakoniec celá spoločnosť. 

Aktivity Budweiseru

 Úsilie sa začalo, keď Budweiser oznámil, že počas Super Bowlu nebude zobrazovať reklamu prvýkrát za 37 rokov, a namiesto toho presmeruje výdavky na reklamu na správy v oblasti verejného zdravia počas celého roka. V rámci tohto úsilia značka spolupracovala s radami Ad Council a COVID Collaborative COVID-19 Vaccine Education Initiative.

“Reunite with Buds “je ďalším znakom toho, že značka zostáva odhodlaná plniť svoj záväzok podporovať povedomie o očkovacích látkach. Budweiser tento mesiac oslávil Národný deň piva oznámením verejnej služby očkovania (PSA) s názvom„ Dobré časy prichádzajú “v spolupráci s Nadáciou Anheuser-Busch a Radou pre reklamu. Cieľom spotu bolo pripomenúť ľuďom zábavu, ktorú prežili spolu s priateľmi, a navštíviť webovú stránku GetVaccineAnswers.org, kde sa dozviete viac o vakcínach COVID-19.

  • VIDEO KAMPAŇ

Obľúbené americké pivo Budweiser  vydala nedávno svoju novú video kampaň  –  ľudia sa začínajú vracať do spoločenského života, opatrenia sa uvoľňujú a preto vo svojom videu Budweiser nabáda  ľudí na očkovanie. Žiť spoločenský život, dať si pivo ale byť zodpovedný k svojmu okoliu.

Budweiser prináša späť novú verziu svojej reklamy „Reunited with Buds“, v ktorej ukazuje svojich ikonických Clydesdales a šteniatko, ktoré bežia k sebe po poľnej ceste. Spot sa vysielal v národnej televízii 26. apríla, diváci ho však môžu vidieť na stránkach YouTube, Instagram, Facebook a Twitter.

  • PIVO ZDARMA

Ich motto znie :  „Pokiaľ si bol zaočkovaný, prvé kolo je na nás.“

Ponuka piva Budweiser ľuďom zadarmo, ktorí môžu preukázať, že dostali vakcínu, je najnovšou snahou značky podporovať informovanosť a vzdelávanie o opatreniach na ochranu verejného zdravia.

Budweiser za očkovanie daruje svojim zákazníkom poukážku na pivo zdarma v hodnote 5 dolárov.

Ako sa dá získať poukážka?

Je to v podstate celkom jednoduché. Akcia sa však týka prvých 10.000 ľudí a  platí do 16.5.2021. Treba na stránke firmy zverejniť dôkaz o očkovaní a to buď formou fotky priamo počas očkovania alebo fotku miesta vpichu alebo s obväzom a podobne.

Výbornou správou je , že Budweiser nie je jediný, ktorý sa snaží ľudí presvedčiť o správnosti očkovania. Uvidíme kto ďalší sa pridá a či tento trend sa ujme aj v iných krajinách.

Foto: Unsplash